Pissevär'


Molnig dag idag.

Åska och regn i luften.

Så istället för stranden och slapp så fick vi göra nåt vettigt.

Medan mammi jobbar i Tel Aviv så har jag och mormor varit hos

sjukgymnasten, hämtat ny nyckel till bilen (hon slarvade bort den andra, och hittade den idag innan vi skulle åka),

handlat och plockat undan.

Jag har dessutom, efter som diskmaskinen gått sönder, diskat en full maskin disk förhand och städat kylskåpet.

Nu tycker jag att jag förtjänar att bara ligga på soffan:D

Imorron ska vi äta frukost ute och, om vädret tillåter, åka till stranden.

Sen är det Shabbat hemma och moster.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åj, just det! Du är ju i Israel (shit, ta inte illa upp men jag skrev först Pakistan - sen bara, nej det är inte rätt. Sen skrev jag Iran. Varför tänker jag inte?! :)) Glömde bort det!



Tack ska du ha, I love the dress! :) Hoppas allt är gött! Självklart förtjänar du att slappa lite, diska är minsann inte kul! Kram

2010-05-27 @ 21:32:28
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0