Misslyckad dag


Åkte med mormor till shoppingcentrat idag...

Hade lite saker jag ville köpa.

Men för alla dom som känner min mormor(inte särskilt många)

så slutade det med att jag fick gå in i en affär jag ville till och hon drog sen med mig överallt hon skulle.

Ut ur centrat och in igen och när hon drogmed mig upp till organistationen hon e med i för pensionärer

så skulle hon öppna alla dörrar till alla kontor och hälsa på alla tanter..

Med andra ard blev det inte särskilt lyckat för mig...

But as long as she's happy, right?

Ska försöka övertala mammi och följa med imon..

Ikväll har jag o moster varit och sett Sex and the City.

Riktigt bra måste jag säga. Uppfyllde verkligen mina förväntningar:D

Imon e det stranden som gäller igen. Vi ska åka tidigt efter som det börjar bli rktigt varmt här..

Nu e det 24 grader och klockan e tio på kvällen.

Sen ska vi till Tel Aviv och hälsa på kusinen i hennes nya lägenhet och gå påmarknad:D::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0