Hektisk månad


Sitter och funderar på hur jag ska hinna med denna månaden.

Känns som om dagarna inte räcker till.

Jobba imon.

Ledig söndag och då ska det handlas klänning till bröllopet.

Jobba måndag till fredag.

Bröllop på lördan och bakis plus jobb på söndagen.

Jobba måndan

Ledig tisdagen men då e det städ på schemat.

Onsdan åker jag till nathalie och stannar till fredag (BTW längtar jag ihjäl mig till dess)

Lördag e det jobb och 20-årsfest

Sen upp sju för att jobba delad tur.

Där emellan ska lillebror firas

Dan efter åker ja o mammi till Israel.

Huuuur ska jag hinna göra allt???

Kommer nog va utbränd innan månaden är slut.

Men det är det värt för då ska det solas och göttas:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0