Händleserik helg


Har varit en händelserik helg.

Slingat och klipptemig hos natta ifredes.

Efter det körde vi in till stan och åt med bettan och peter.

Sen var det bara och packapå släpet och skicka iväg henne till göteborg.

Är sååå glad för din skull!!! Men är jätte ledsen samtidigt. Saknar dig redan!!! bara för att jag vet att

det är långt bort... See ya den 19 maj!

Firade valborg i högseröd hos brintarna.Mkt trevligt

Lördan körde jag ner till Borrby för att va med brintarna igen för att fira elins 20års dag.

Sen söndag satt vi allihopa i solen heeela långa förmiddan innan jag körde hem till mor och far för att tömma deras

kylskåp på mat.

Idag var jag uppe tidigt (Har hänt nåt mysko med min dygnsrytm. Vaknar alldeles för tidigt nu mera).

Åkte ner till tollarp och handlade.

Hem igen för att göra lunsch till mammsen och dom hon skulle ha möte med.

Städade efter dem och sen kom tessan och bellis och åt middag.

Nu ligger jag äntligen framför tv igen:D

Slapp,slapp,slapp!!

Imon ska tatueringen bli färdig:D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja saknar dig med!

2010-05-04 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0