Första dagen av resten av månaden


Första riktiga dagen i hemtjänsten.

Kändes helt ok. Inte allt för mkt stress och jag lyckades hålla tiderna mer än bra:)

Sen var d det där med att hitta osso.. Asså visst hittar jag i tollarp,

det har man ju från gymnasiet när vi sprang runt i tollarp och hittade på hyss,

men inte fan vet jagva gatorna heter och det är mkt som man inte tänker på i sin omgivning

som man kan använda som känne tecken.

Så när jag frågar var en tant bor och kollegan säger adressen och ett kännetecken i närheten

fattar ja INGENTING. Så det slutade med att jag fick ta kartan och köra runt tills jag hittade rätt.

Men jag kom fram till allihopa i alla fall.

Imon ska jag in till stan o träffa sara.

Det var minnsan länge sen och det ska bli jädrans trevlig måste jag säga.

Sen e det jobb igen onsdag,torsdag o fredag.

Fredag firar vi syrrans 24 år och givetvis midsommar.

Längtar efter pappis helgrillade lamm!

Midsommardagen = party on the dancefloor me bästa emma:D:D

Kul ska vi ha o denna gången ska ja osso ha alkohol i kroppen minnsan!



Cya!

Kommentarer
Postat av: Emhi

Haha, det är bra jossan! Känner igen mig från då jag jobbade i hemtjänsten i stan. Vi rockade fett på dansgolvet, men nästa gång ska jag inte gå ut i de där skorna för man får vakta varje rörelse ^^ tack för en helfestlig kväll!

2010-06-27 @ 14:58:00
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0