Awsome weekend!


Har haft en riktigt bra helg!

I fredes var vi på rebeckas student och jag i alla fall ahde roligt:D

Sen i lördes så var det frulle hos tessan sen shopping i hörby.

På kvällen var det utgång med emma, carro o emmas friend.

Trots mitt nyktra tillstånd hade jag riktigt kul!

Tog lite tid att komma igång bara men sen så...

Igår var tuffa gänget har och grillade i blåsvädret.

Lika roligt som vanligt:)

Men det som gjorde dagen va att natha o peter kom inom innan dom skulle köra

upp igen.

Saknar dig sååå mkt snäckan!

Får planera in liseberg o fest snart igen!!!

Idag e jag ledig och ska fortsätta med städningen som jag påbörjade igår...

Tvätta o mög...

Sen e det jobba hela veckan som gäller.


Toodeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0