Torsdag


Fick hoppa in och jobba inatt.

Vi var tre vikarier men det gick bra:)

10 timmars fyllnad på lönen. GÖTT!

Sara var här igår, och vi låg o solade på gräsmattan

Det var riktigt hääärligt:D

Fick till och med lite färg. Inte illa för att vara jag.

Gick upp vid 14 i dag för att åka till hörby och få ansiktsbehandling.

Men hon var inte där så det har blivit nåt missförstånd eller nåt.

Men riktigt irriterande efter som en ansiktisbehandling hade varit välbehövt.

Sen körde jag till almgården och lämnade lite kläder till louise.

Har precis duschat efter en långpromenad på en och en halv timme.

Riktigt skönt måste jag säga.

Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås och sen nanna kudden för imon är en låååång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0